Depozitolu ambalaj sistemi başlıyor: İade ettiğin kadar kazan
31.05.2026 (25 Gün, 11 Saat önce)
173 İzlenme
Türkiye’de 1 Temmuz 2026’da başlayacak sistemle vatandaşlar, içecek ambalajlarını iade ederek dijital hesaplarına ya da nakit olarak geri ödeme alabilecek. Sistem kapsamında bakkallar, marketler, kafeler, restoranlar, oteller, büfeler gibi işletmeler[..]